Szinte nincs olyan időszak az évben, amikor ne leselkedne veszély otthonainkra. Csőtörés, üvegtörés, leáztatás, dugulás, időjárás okozta károk – csak néhány a leggyakoribbak közül, melyekre egy jó lakásbiztosítás a legrosszabb helyzetben is segítséget jelent.
Ha 2023. március 1. és 2023. augusztus 18. között kötöd meg új Házőrző Nívó, Extra és Top lakásbiztosításod elektronikus számla és elektronikus kommunikáció választásával, valamint banki átutalás vagy csoportos beszedési megbízás fizetési lehetőséget kéred, akkor Házőrző Nívó esetén 1, Házőrző Extra választásakor 2, Házőrző Top biztosítás megkötésével pedig 3 hónapnak megfelelő díjkedvezményben részesülsz.
Ha érdekelnek a Generali Házőrző otthon- és életmód-biztosítás részletei, töltsd ki az alábbi űrlapot, és tanácsadó kollégáink hamarosan visszahívnak!
Hozzájárulok a fent megadott személyes adataimnak direkt marketing célú
kezeléséhez. Kijelentem, hogy hozzájárulásomat önkéntesen, az Adatkezelési
Tájékoztató – különösen annak
a közvetlen üzletszerzési célú adatkezelésekre vonatkozó pontja – szerinti megfelelő
tájékoztatás
birtokában tettem meg.
Bővebben
De vajon mi mindenre lehet még jó egy lakásbiztosítás , és mire érdemes mindenképp odafigyelni, amikor biztosítani szeretnénk szeretett otthonunkat? 7+1 pontban összeszedtük neked!
Először is, évről évre érdemes átböngészni a leggyakoribb lakáskárok listáját, hiszen amellett, hogy így könnyebben szabhatod saját igényeidre a biztosításodat, olyan lehetséges káresetekkel is találkozhatsz, melyekre korábban nem is gondoltál volna.
Egy kis segítség: az egyre szélsőségesebbé váló
időjárás okozza otthonainkban a legtöbb kárt.
Az elmúlt években jelentősen megszaporodtak a viharkárok, évről évre egyre komolyabb kockázatot jelentenek a felhőszakadások és jégverések. Sőt, kevesen gondolnák, de a
villámcsapások okozta közvetett károkra is jelentős összeget fizet ki évente a Generali Biztosító.
Szintén dobogós helyen találhatók a vezetékes vízkárok, azonban a víz-, csatorna-, fűtés-, hűtés- és egyéb vezetékek törése vagy dugulása, valamint az ebből fakadó károk is jelentősek. Évről évre változatlanul az élmezőnyben szerepelnek az üvegtörések és a kényszerű zárcserék, de meglepő módon a tűzkárok nem szerepelnek a leggyakrabban bejelentett esetek között.
Nagyon nem mindegy, hogyan és milyen formában vagy eszközzel tudod bejelenteni, ha már megtörtént a baj és valamilyen kár keletkezett az otthonodban. Be kell menj a biztosítótársasághoz, levelezned kell velük, vagy valamilyen digitális megoldással is tudod intézni az ügyeidet?
A Generali lakossági és vállalati ügyfeleinek online kárbejelentést és egyes esetekben videós kárrendezést is biztosít, ami egy teljesen digitális megoldás, helyszíni szemlét pedig egyáltalán nem igényel.
A videós kárrendezéshez csupán egy kamerával ellátott okostelefonra vagy tabletre, megfelelő hálózati kapcsolatra és jó fényviszonyokra van szükséged.
Vagyonkároknál 5-7 perc alatt megtörténik a kárfelmérés,
és amennyiben a videóhívás alapján a kár rendezhető úgynevezett real time kárrendezéssel, a kárösszeg utalása is megtörténik (A real time kárrendezésre a személyes kárfelméréskor is van lehetőség.) Az azonnal indított kifizetés tehát már néhány percen belül a számládon lehet.
A videós kárrendezés mellett online kárbejelentésre is lehetőséged nyílik a Generali honlapján keresztül. Itt csak arra kell törekedned, hogy a káresemény időpontját, helyét, rövid leírását és becsült értékét minél pontosabban megadd, illetve rögzítsd a kár kialakulásának körülményeit.
A kárbejelentés formája mellett fontos szempont lehet az is, hogy miként tudod rendezni a díjtartozásaidat, kezelni a szerződéseidet, illetve hogyan tudsz kapcsolatot tartani a társaság szakembereivel. A kulcsszó ezen adminisztratív feladatok esetében is a digitalizációból fakadó kényelmesebb ügyintézés lehetősége.
Nézd meg, hogy van-e a biztosítótársaságnak olyan szerződéskezelő szolgáltatása, mellyel bármikor, bárhonnan hozzáférhetsz szerződéseidhez, melynek segítségével
tájékozódhatsz szerződéseid adatairól,
befizetheted szerződéseid díját,
letöltheted a szerződéseiddel kapcsolatos dokumentumokat,
ha pedig befektetési egységekhez kötött életbiztosítással rendelkezel, a fenti jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat is indíthatsz életbiztosításodhoz.
Ha a fenti kérdésekre igen a válasz, akkor már csak arra ügyelj, hogy korszerű online fizetési megoldásokkal is rendezni tudd a díjtartozásodat.
Az úgynevezett asszisztencia-szolgáltatások számos élethelyzetben megkönnyíthetik a mindennapjaidat. De nézzük, mik lehetnek ezek!
A Generali Ghelp szolgáltatásai – attól függően, hogy milyen biztosítást kötöttél – segítséget nyújthatnak például, ha orvosi vizsgálat megszervezéséről van szó, vagy ha mesteremberre lenne szükséged az otthonodban.
A Ghelp körébe tartozó időjárás vészjelző szolgáltatás pedig akkor küld figyelmeztetést, ha egészségedet, autódat vagy otthonodat veszélyezteti szélsőséges időjárási jelenség. Hasznos, ugye?
Érdemes időnként felülvizsgálnod a meglévő biztosításaidat, hogy azok továbbra is értékállóan szolgálják az otthonod és ingóságaid védelmét.
Sokan csak a káreseményt követően szembesülnek például azzal, hogy egy komolyabb csőtörés vagy viharkár esetén a biztosító nem a teljes veszteséget téríti, mert a szerződés időközben elavult az építőipari árak emelkedése, vagy éppen a háztartás vagyonának bővülése miatt.
A tudatosság ebben az esetben is a megfelelő biztosítótársaság kiválasztásánál kezdődik: már a megállapodás megszületése előtt érdemes tisztáznod, hogy az adott szolgáltató érvényesíthet-e alulbiztosítottságot egy esetleges káreseményt követően.
Ez ellen az lehet az egyik garancia, ha minimum a társaság által javasolt biztosítási összegen kötöd meg a szerződést. Emellett figyelj arra is, hogy
hozzájárulj a biztosítási évfordulókon alkalmazott értékkövetéshez,
illetve ahhoz, hogy a szolgáltató ennek megfelelően módosítsa a biztosítási összeget és a díjat.
Világunk gyorsan változik és számos olyan veszély fenyegetheti ma otthonodat, melyekre korábban nem is gondoltál.
Digitalizálódó világunkban már nem csak fizikai károk leselkednek ránk,
egyre jellemzőbbek a cybertámadások, adatlopások,
valamint a különböző zsarolóvírusok bevetése. Ennek nyomán számos új biztosítási lehetőség jött létre, a Generali Házőrző otthon- és életmód-biztosítás keretében választhatsz például kifejezetten cyber biztosítást, illetve köthetsz kiegészítő Smart biztosítást okos eszközeidre is.
Nem árt megjegyezni, hogy a
lakásbiztosítások sok esetben balesetbiztosítási elemet is tartalmaznak,
így fontos, hogy az ingatlan összes lakója biztosított legyen. Például egy gyermek érkezése is okot ad a biztosítási szerződés módosítására, hiszen az azzal védett személyek és ingóságok köre is bővül. A gyerekek mellett a házikedvencek védelmére is van lehetőség, így érdemes rájuk is gondolni, ha macskával vagy kutyussal bővül otthonunk.
Amennyiben fontos számodra a fenntarthatóság és a környezetvédelem, és megengedheted magadnak, hogy a családi házadra napelemeket szereltess, mindenképp érdemes olyan biztosítási csomagot választanod, amely védelmet biztosít a szélsőséges időjárás okozta károk ellen.
A biztosítás kiterjedhet a napelemekre és azok tartozékaira is, magában foglalhatja a napelemek helyreállítását vagy cseréjét is.
Ne feledd, kösd meg új Házőrző Nívó, Extra és Top lakásbiztosításod elektronikus számla és elektronikus kommunikáció választásával, valamint kérd a banki átutalás vagy csoportos beszedési megbízás fizetési lehetőséget 2023. március 1. és 2023. augusztus 18. között, és részesülj Házőrző Nívó esetén 1, Házőrző Extra választásakor 2, Házőrző Top biztosítás megkötésével pedig 3 hónapnak megfelelő díjkedvezményben.
The post 7+1 dolog, amire figyelni érdemes, ha lakásbiztosítást kötsz appeared first on Generali Előrelátók Blog.