Kit keresünk?

Kiemelt kommunikációs készséggel rendelkező, megbízható és segítőkész munkatársat keresünk, aki jó szervező, nyitott az új kihívásokra és  rendelkezik:

  • legalább középfokú iskolai végzettséggel,
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).

Feladataid lesznek

  • Az Alkusz Értékesítési Hálózat üzleti vezetőjének támogatása, naptárának és levelezésének kezelése.
  • Rendszeres kapcsolattartás a hálózat vezetőivel és társosztályokkal, a hálózat adminisztratív támogatása.
  • Vezetői értekezletek és megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek vezetése.
  • A hálózathoz tartozó partner értékesítési kapcsolattartók támogatása, feladatok összefogása.
  • Döntéstámogató anyagok előkészítése, prezentációk és kimutatások készítése.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • A járvány ideje alatt home office lehetőség.
  • Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz körút 42-44.).
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
  • Rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Home office lehetőség heti rendszerességgel.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Vezetői asszisztensként szerzett tapasztalat;
  • Angol nyelvtudás.

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi – ez a munkaköreink kb. 94%-a – a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

2021. február 22.

Asszisztens

Alkusz Értékesítési Hálózatunk Asszisztens munkatársat keres.

Kit keresünk?

Kiemelt kommunikációs készséggel rendelkező, megbízható és segítőkész munkatársat keresünk, aki jó szervező, nyitott az új kihívásokra és  rendelkezik:

  • legalább középfokú iskolai végzettséggel,
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).

Feladataid lesznek

  • Az Alkusz Értékesítési Hálózat üzleti vezetőjének támogatása, naptárának és levelezésének kezelése.
  • Rendszeres kapcsolattartás a hálózat vezetőivel és társosztályokkal, a hálózat adminisztratív támogatása.
  • Vezetői értekezletek és megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek vezetése.
  • A hálózathoz tartozó partner értékesítési kapcsolattartók támogatása, feladatok összefogása.
  • Döntéstámogató anyagok előkészítése, prezentációk és kimutatások készítése.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • A járvány ideje alatt home office lehetőség.
  • Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz körút 42-44.).
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
  • Rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Home office lehetőség heti rendszerességgel.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Vezetői asszisztensként szerzett tapasztalat;
  • Angol nyelvtudás.

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi – ez a munkaköreink kb. 94%-a – a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

Bejelentkezés