Job Archives

Telefonos értékesítő
Szeged
Közzétve: 4 év

Kik vagyunk?

Genertel Biztosító Zrt - Generali leányvállalata Büszkék vagyunk arra, hogy egy színes, támogató és motivált csapatban dolgozhatunk egy szupermenő budapesti bázison. Mindannyian mások vagyunk. Van köztünk, aki a nyugdíj előtt szeretne megtakarítani, van, aki a családját szeretné támogatni, és van, aki suli mellett zsebpénzre gyűjt. Egy dolog közös bennünk. Mindannyian szenvedélyesen szeretjük a munkánkat. Elszántak vagyunk, szeretünk jók lenni, abban, amit csinálunk, és jó érzés, hogy elismerik a teljesítményünket.

Feladataid lesznek

  • biztosítási termékek értékesítése (lakásbiztosítás, balesetbiztosítás, casco, kötelező gépjármű biztosítás és utasbiztosítás)
  • sales hívások

Kit keresünk?

Téged keresünk, ha:
  • minimum 2-3 év (telefonos) értékesítői tapasztalattal rendelkezel
  • szeretsz értékesíteni, és tudod, hogy az egyik legjobb vagy benne
  • éhes vagy a sikerre
  • motivál, ha elismerik a teljesítményedet
  • tudod, hogy az eredmények nem jönnek maguktól és hajlandó vagy szorgalmas, kitartó munkával megdolgozni értük
  • jól bánsz az emberekkel, barátságosan kommunikálsz, tudsz érvelni és meggyőzni
  • türelmes vagy magaddal és másokkal
  • hosszútávon egy stabil nagyvállalati közegben szeretnél dolgozni

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

Ezeket nyújtjuk neked:
  • folyamatos tréningek és mentori támogatás
  • kiemelt fizetés: a jutalék kifizetése nincs maximalizálva, így ha jól teljesítesz, nagyon jól tudsz keresni (a jó értékesítőink havi nettó 250.000-400.000 Ft között keresnek)
  • rendszeres szakmai elismerések
  • kiemelkedő teljesítmény esetén meghívás a Genertel Kiválóság Klub-ba
  • hosszú távú karrier egy stabil nagyvállalati közegben
  • légkondis, modern irodaház a város szívében
  • ingyenes konditerem
  • menő terasz napágyakkal
  • összetartó, támogató csapat és jó közösség

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • banki, biztosítási tapasztalat
  • értékesítési tapasztalat

Pozíció adatai

Pozíció azonosító:

1336

A Generali Biztosító Zrt. tagvállalata, a Genertel Biztosító Zrt. Telefonos értékesítési területe Call Center operátor munkatársat keres.

Szakmai asszisztens
Szeged
Közzétve: 4 év

Kit keresünk?

Kiemelt kommunikációs készséggel rendelkező, megbízható és segítőkész munkatársat keresünk, aki jó szervező, nyitott az új kihívásokra és  rendelkezik:
  • legalább középfokú iskolai végzettséggel,
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).

Feladataid lesznek

  • Az Alkusz Értékesítési Hálózat üzleti vezetőjének támogatása, naptárának és levelezésének kezelése.
  • Rendszeres kapcsolattartás a hálózat vezetőivel és társosztályokkal, a hálózat adminisztratív támogatása.
  • Vezetői értekezletek és megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek vezetése.
  • A hálózathoz tartozó partner értékesítési kapcsolattartók támogatása, feladatok összefogása.
  • Döntéstámogató anyagok előkészítése, prezentációk és kimutatások készítése.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • A járvány ideje alatt home office lehetőség.
  • Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz körút 42-44.).
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
  • Rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Home office lehetőség heti rendszerességgel.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Vezetői asszisztensként szerzett tapasztalat;
  • Angol nyelvtudás.

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk. Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:
  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.
Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk. Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét. Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

Pozíció adatai

Feature

fvalue

Alkusz Értékesítési Hálózatunk Asszisztens munkatársat keres.