Job Archives
Call Center operátor
Kik vagyunk?
Genertel Biztosító Zrt - Generali leányvállalata Büszkék vagyunk arra, hogy egy színes, támogató és motivált csapatban dolgozhatunk egy szupermenő budapesti bázison. Mindannyian mások vagyunk. Van köztünk, aki a nyugdíj előtt szeretne megtakarítani, van, aki a családját szeretné támogatni, és van, aki suli mellett zsebpénzre gyűjt. Egy dolog közös bennünk. Mindannyian szenvedélyesen szeretjük a munkánkat. Elszántak vagyunk, szeretünk jók lenni, abban, amit csinálunk, és jó érzés, hogy elismerik a teljesítményünket.Feladataid lesznek
- biztosítási termékek értékesítése (lakásbiztosítás, balesetbiztosítás, casco, kötelező gépjármű biztosítás és utasbiztosítás)
- sales hívások
Kit keresünk?
Téged keresünk, ha:- minimum 2-3 év (telefonos) értékesítői tapasztalattal rendelkezel
- szeretsz értékesíteni, és tudod, hogy az egyik legjobb vagy benne
- éhes vagy a sikerre
- motivál, ha elismerik a teljesítményedet
- tudod, hogy az eredmények nem jönnek maguktól és hajlandó vagy szorgalmas, kitartó munkával megdolgozni értük
- jól bánsz az emberekkel, barátságosan kommunikálsz, tudsz érvelni és meggyőzni
- türelmes vagy magaddal és másokkal
- hosszútávon egy stabil nagyvállalati közegben szeretnél dolgozni
Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk
Ezeket nyújtjuk neked:- folyamatos tréningek és mentori támogatás
- kiemelt fizetés: a jutalék kifizetése nincs maximalizálva, így ha jól teljesítesz, nagyon jól tudsz keresni (a jó értékesítőink havi nettó 250.000-400.000 Ft között keresnek)
- rendszeres szakmai elismerések
- kiemelkedő teljesítmény esetén meghívás a Genertel Kiválóság Klub-ba
- hosszú távú karrier egy stabil nagyvállalati közegben
- légkondis, modern irodaház a város szívében
- ingyenes konditerem
- menő terasz napágyakkal
- összetartó, támogató csapat és jó közösség
Pozíció betöltése során előnyt jelent
- banki, biztosítási tapasztalat
- értékesítési tapasztalat
Pozíció adatai
A Generali Biztosító Zrt. tagvállalata, a Genertel Biztosító Zrt. Telefonos értékesítési területe Call Center operátor munkatársat keres.
Asszisztens
Kit keresünk?
Kiemelt kommunikációs készséggel rendelkező, megbízható és segítőkész munkatársat keresünk, aki jó szervező, nyitott az új kihívásokra és rendelkezik:- legalább középfokú iskolai végzettséggel,
- 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal,
- felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).
Feladataid lesznek
- Az Alkusz Értékesítési Hálózat üzleti vezetőjének támogatása, naptárának és levelezésének kezelése.
- Rendszeres kapcsolattartás a hálózat vezetőivel és társosztályokkal, a hálózat adminisztratív támogatása.
- Vezetői értekezletek és megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek vezetése.
- A hálózathoz tartozó partner értékesítési kapcsolattartók támogatása, feladatok összefogása.
- Döntéstámogató anyagok előkészítése, prezentációk és kimutatások készítése.
Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk
- A járvány ideje alatt home office lehetőség.
- Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz körút 42-44.).
- Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
- Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
- Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
- Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
- Béren kívüli juttatási csomagunk több elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
- Rugalmasan oszthatod be az idődet.
- Home office lehetőség heti rendszerességgel.
Pozíció betöltése során előnyt jelent
- Vezetői asszisztensként szerzett tapasztalat;
- Angol nyelvtudás.
Egyéb információk
Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk. Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:- folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
- a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
- biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
- az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra fertőtlenítést végzünk zárás után,
- minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.
Pozíció adatai
Alkusz Értékesítési Hálózatunk Asszisztens munkatársat keres.