Call Center operátor
2021. február 23.
Kit keresünk?
Kiemelt kommunikációs készséggel rendelkező, megbízható és segítőkész munkatársat keresünk, aki jó szervező, nyitott az új kihívásokra és rendelkezik:
- legalább középfokú iskolai végzettséggel,
- 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal,
- felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).
Feladataid lesznek
- Az Alkusz Értékesítési Hálózat üzleti vezetőjének támogatása, naptárának és levelezésének kezelése.
- Rendszeres kapcsolattartás a hálózat vezetőivel és társosztályokkal, a hálózat adminisztratív támogatása.
- Vezetői értekezletek és megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek vezetése.
- A hálózathoz tartozó partner értékesítési kapcsolattartók támogatása, feladatok összefogása.
- Döntéstámogató anyagok előkészítése, prezentációk és kimutatások készítése.
Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk
- A járvány ideje alatt home office lehetőség.
- Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz körút 42-44.).
- Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
- Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
- Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
- Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
- Béren kívüli juttatási csomagunk több elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
- Rugalmasan oszthatod be az idődet.
- Home office lehetőség heti rendszerességgel.
Pozíció betöltése során előnyt jelent
- Vezetői asszisztensként szerzett tapasztalat;
- Angol nyelvtudás.
Egyéb információk
Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi – ez a munkaköreink kb. 94%-a – a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.
Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:
- folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
- a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
- biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
- az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra fertőtlenítést végzünk zárás után,
- minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.
Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.
Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.
Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.