Kit keresünk?

Kiemelt kommunikációs készséggel rendelkező, megbízható és segítőkész munkatársat keresünk, aki jó szervező, nyitott az új kihívásokra és  rendelkezik:

  • legalább középfokú iskolai végzettséggel,
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).

Feladataid lesznek

  • Az Alkusz Értékesítési Hálózat üzleti vezetőjének támogatása, naptárának és levelezésének kezelése.
  • Rendszeres kapcsolattartás a hálózat vezetőivel és társosztályokkal, a hálózat adminisztratív támogatása.
  • Vezetői értekezletek és megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek vezetése.
  • A hálózathoz tartozó partner értékesítési kapcsolattartók támogatása, feladatok összefogása.
  • Döntéstámogató anyagok előkészítése, prezentációk és kimutatások készítése.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • A járvány ideje alatt home office lehetőség.
  • Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz körút 42-44.).
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
  • Rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Home office lehetőség heti rendszerességgel.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • Vezetői asszisztensként szerzett tapasztalat;
  • Angol nyelvtudás.

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi – ez a munkaköreink kb. 94%-a – a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

Bejelentkezés